discapacidademotora.blogspot.com

Pola igualdade de oportunidades, a visibilidade, a accesibilidade universal....... en educación ********* RECURSOS disfuncionalidade motora

PSICOMOTRICIDADE E MOTRICIDADE

  • Páxina de Inicio
  • PRODUTOS DE APOIO
  • UN POUCO DE AUDICIÓN E LINGUAXE
  • PARA AS NOSAS AULAS
  • DICCIONARIO DIFERENTE
  • ENFERMIDADES POUCO COMÚNS (ER)
  • AS FAMILIAS APRENDEMOS
  • GUÍAS QUE PAGA A PENA
  • LECTURAS CON CHISPA
  • OCIO
  • RECURSOS
  • VÍDEOS ALUSIVOS
  • FOTO
  • NOTICIAS
  • PSICOMOTRICIDADE E MOTRICIDADE

PROTOCOLOS ( II ). CONSELLERÍA DE C.E. e O.U.


Engadimos aos xa citados, 4 Protocolos máis, publicados pola Consellería de Educación









Protocolo de Tratamento Educativo do Alumnado con Trastorno do Espectro do Autismo (TEA)
Protocolo de Consenso sobre TDAH na Infancia e na Adolescencia nos Ámbitos Educativo e Sanitario


Protocolo de Coordinación, Intervención e Derivación Interinstitucional en Atención Temperá














Protocolo Educativo para a Prevención e o Control do Absentismo Escolar en Galicia







Publicado por Mª Teresa Rivas en 11:54
Enviar por correo electrónicoBlogThis!Compartir en XCompartir en FacebookCompartir en Pinterest

Puede que te interesen:

PROTOCOLO PARA A ATENCIÓN EDUCATIVA AO ALUMNADO CO...

PROTOCOLO PARA A ATENCIÓN EDUCATIVA. ALUMNADO COA ...

PROTOCOLO ESCOLAR PARA ANEAE EN ESTUDIO POLA XUNTA...

Etiquetas: protocolo

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Publicación máis recente Publicación máis antiga Inicio
Ver versión para móbiles
Subscribirse a: Publicar comentarios (Atom)
Este sinxelo blog tan só pretende compartir recursos e vida, sobre a disfuncionalidade e facernos visibles na sociedade.

Hora actual en
Vigo, España

Buscar neste blog

ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

  • Circular 10/2010 instruccións para accións prioritarias dos Servizos de Orientación
  • Circular 8/2009 regulación dalgunhas medidas de atención á diversidade
  • Circular 18/2007 accións prioritarias dos servizos de orientación
  • O 20/02/2004 medidas de atención específica para alumnado procedente do extr.
  • D 229/20011 atención á diversidade
  • Resolución 22/12/2002 instruccións para DO dos CEE
  • O 27/12/2002 escolarización NEE
  • O 31/10/1996 Ev Psicopedagóxica
  • O 6/10/1995 regulación AC
  • D 120/1998 regula a Orientación
  • O 24/07/1998 desenvolve D 120/1998

ESCOLARIZACIÓN

  • Orde 25 xaneiro 2017 que modifica a de 12 marzo 2013
  • Decreto 254/2012 Regula a admisión do alumnado
  • Orde 12 marzo 2013 desenvolve o Decreto
  • Corrección de erros da Orde 12 marzo 2013

CURRICULO

  • Decreto 86/2015 ESO e BAC
  • Instruccións para o desenvolvemento do Decreto 86/2015 da ESO e BAC
  • Guía LOMCE Secundaria
  • RD 126/2014 curriculo básico E.Pr
  • Decreto 105/2014 Primaria
  • O 23/06/2014 implantación d de 1º, 3º, 5º de E.Pr.
  • Orde 09/06/2016 regúlase a avaliación e promoción Primaria
  • Decreto 330/2009 E.Infantil
  • O 25/06/2009 implantación, desenvolvemento e avaliación 2º ciclo EI
  • O ECD/65/2015 relacións entre competencias, contidos, crit. av. da E. Pr; ESO e BAC

ACCESIBILIDADE

  • Decreto 35/2000 Reglamento de desenvolvem e supresión de barreiras en Galicia
  • RDL 1/2013 Texto Refundido da Lei Xral de dereitos das persoas con discapacidade e da súa inclusión social
  • Lei 10/2014 galega de accesibilidade
  • Lei 8/1997 de accesibilidade e supresión de barreiras DEROGADA, SALVO o establecido NO parágrafo primeiro do apartado 1 do artigo 40 e no apartado 1 do artigo 44 de dita lei

R.O.C.

  • Decreto 7/1999 CPI
  • Orden 3 octubre 2000 CPI
  • Decreto 324/1996 IES
  • Orden 1 agosto 1997 IES
  • Decreto 374/1996 Infantil e Primaria
  • Orde de 22 xullo de 1997 EEI, CEIP, CEP

Etiquetas

abuso sexual (1) accesibilidade (31) acondroplasia (15) acoso (2) actividades (38) admisión alumnado (4) adolescencia (2) agasallos (28) aInfantil (1) AL (113) alimentación (9) altas capacidades (1) ANEAE (31) ANEE (26) animais (3) apoio (9) apps (6) arnés-andador (1) aseo (2) asfixia (1) atención (4) atril (2) auInfantil (1) aula (199) aulaInfantil (1) aulInfantil (1) autoestima (3) avaliación (15) AVD (2) axudas (8) axudas técnicas (85) babeo (8) becas (8) bipedestación (1) blogs (2) boas prácticas (8) botón gástrico (1) C (1) cadeira (14) caligrafía (1) CEAPAT (8) cerebro (8) certificado (1) cine (9) cInfantil (1) ciruxía (1) cita (2) coidador (12) coInfantil (1) cómic (1) conciencia fonolóxica (4) conInfantil (1) contInfantil (1) conto (44) contoInfantil (1) cuidados (3) DCA (5) DEA (1) dedos (4) Dereitos (4) desescalada (2) diccionario (109) Disartria (1) discapacidade intelectual (38) disfonía (1) disgrafía (1) dislalia (1) dislexia (22) distrofia (6) diversidade (15) divorcio (1) DM (86) DS (1) DUA (2) duelo (4) EB (4) EF (15) ELA (1) emerxencias (1) emocional (53) emprego (14) encefalopatía (4) enfermedades (7) Enfermedades raras (59) enlaces (24) ENM (1) epilepsia (8) ER (1) ergonomía (14) escolarización (2) escritura (20) espasticidade (3) evacuación (3) evaluación (1) executivas (3) fake news (1) familia (210) fisioterapia (16) formación (33) foto (62) frase (1) fressa (2) funcións (5) funcións madurativas (1) grazas (1) GRID 3 (1) Guía (138) hemiparesia (1) hixiene (7) inclusión (22) Index (1) Infantil (36) información (9) intervención (8) IRPF (1) juvenil (2) lectoescritura (25) lectura fácil (1) lecturas (183) lexislación (8) licornio (1) LOMCE (6) malformación (4) mans (8) mecanografía (5) medidas (2) mesa (7) metodoloxía (3) mobiliario (6) moda (4) morte (6) Nadal (42) NEE (17) neeInfantil (1) neInfantil (1) neuroloxía (22) neuropsicoloxía (2) nInfantil (1) noticia (2) noticias (130) obradoiros (1) obradoiros de adaptacións (14) ocio (70) orientaciones (47) pandemia (34) parábola (1) patio (1) PC (70) pé (1) PECS (1) pensamento (4) pensamento positivo (2) Pictogramas (31) postura (2) praias (1) prensión (4) prevención (7) Primaria (61) Principiño (1) Principito (1) programa (7) protocolo (14) PsC (1) Psicomotricidade (45) psicopedagóxica (1) recreo (1) recursos (115) reflexións (15) Rett (4) S. Willians (4) SAAC (21) sensorial (13) Sexualidade (11) Síndrome (28) sonda (3) SSW (2) tartamudez (2) TEA (2) teclado (13) TEL (3) terapia ocupacional (1) test (1) TIC (50) TL (1) tobii (1) TOMATO (1) transporte (1) trastornos (7) TV (1) vacacións (2) valores (53) variñas (1) vídeo (129) video xogos (4) vídeos (14) webs (12) xogos (25) xoguetes (29) xuvenil (32)

SOY VISUAL

SOY VISUAL
Sistema de Comunicación Aumentativo

EducaLIM

EducaLIM

GUÍA DE ORIENTACIÓN 2019

GUÍA DE ORIENTACIÓN 2019


5 GUÍAS PARA DETECTAR E PREVENIR O ABUSO INFANTIL NO DEPORTE

5 GUÍAS PARA DETECTAR E PREVENIR O ABUSO INFANTIL NO DEPORTE
UNICEF, Consejo Superior de Deporte e Fundación Deporte Joven

PROTOCOLOS

PROTOCOLOS

PROTOCOLO DE INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA PARA DISLEXIA E DEA

PROTOCOLO DE INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA PARA DISLEXIA E DEA

PROTOCOLO DE ATENCIÓN ALUMNADO CON DISCAPACIDADE AUDITIVA

PROTOCOLO DE ATENCIÓN ALUMNADO CON DISCAPACIDADE AUDITIVA

SÍNDROME DE DOWN

SÍNDROME DE DOWN

PROTOCOLO EDUCATIVO PARA GARANTIR A IGUALDADE, NON DISCRIMINACIÓN

PROTOCOLO EDUCATIVO PARA GARANTIR A IGUALDADE, NON DISCRIMINACIÓN
e a liberdade de identidade de xénero

PROTOCOLO RISCO SUCIDA

PROTOCOLO RISCO SUCIDA

PROTOCOLO URXENCIAS SANITARIAS E ATENCIÓN EDUCATIVA

PROTOCOLO URXENCIAS SANITARIAS E ATENCIÓN EDUCATIVA
Alumnado con enfermidade crónica

ENFERMEDADES POUCO FRECUENTES

ENFERMEDADES POUCO FRECUENTES

ANEXO PROTOCOLO DE EMERXENCIAS E ENFERMIDADES CRÓNICAS

ANEXO PROTOCOLO DE EMERXENCIAS E ENFERMIDADES CRÓNICAS

ATENCIÓN EDUCATIVA DOMICILIARIA

ATENCIÓN EDUCATIVA DOMICILIARIA

PROTOCOLO DE COORDINACIÓN, INTERVENCIÓN Y DERIVACIÓN INTERINSTITUCIONAL EN A.T.

PROTOCOLO DE COORDINACIÓN, INTERVENCIÓN Y DERIVACIÓN INTERINSTITUCIONAL EN A.T.
Atención Temperá

ADDENDA DA DIABETE

ADDENDA DA DIABETE
Diabete

ANEXO DA ADDENDA DE ATENCIÓN Á DIABETE

ANEXO DA ADDENDA DE ATENCIÓN Á DIABETE

PROTOCOLO PROTECCIÓN DE DATOS

PROTOCOLO PROTECCIÓN DE DATOS
XUNTA DE GALICIA

INCLUÍDOS

INCLUÍDOS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRADUCTOR

Wikipedia

Resultados da busca

LEXISLACIÓN GALEGA

LEXISLACIÓN GALEGA

D.O.G.

D.O.G.

Páxina da CCEeOU

Páxina da CCEeOU

Ministerio de Educación, C y D.

Ministerio de Educación, C y D.

NOVA PÁX NO MECeD

NOVA PÁX NO MECeD

GUÍA DA LOMCE. XUNTA

GUÍA DA LOMCE. XUNTA

INF. CONVENCIÓN DAS NACIÓNS UNIDAS

INF. CONVENCIÓN DAS NACIÓNS UNIDAS
Dereitos das persoas con discapacidade

SERVICIO DE INF. SOBRE DISCAPACIDADE

SERVICIO DE INF. SOBRE DISCAPACIDADE

OBSERVATORIO ESTATAL DE LA DISCAPACIDAD (OED)

OBSERVATORIO ESTATAL DE LA DISCAPACIDAD (OED)

GUÍA DE INTERVENCIÓN familias E mestres

GUÍA DE INTERVENCIÓN familias E mestres

FAMILIAS HOXE

FAMILIAS HOXE

ESCOLA DE FAMILIAS E DISCAPACIDADE

ESCOLA DE FAMILIAS E DISCAPACIDADE

EQUIPOS DE ORIENTACIÓN ESPECÍFICO

EQUIPOS DE ORIENTACIÓN ESPECÍFICO

DIVERSIDADE E EFICACIA NA ESCOLA

DIVERSIDADE E EFICACIA NA ESCOLA
Boas prácticas na ensinaza obrigatoria

Código de la discapacidad axtualizado a 2019

Código de la discapacidad axtualizado a 2019

Guías e Materiais descargables para FAMILIAS

Guías e Materiais descargables para FAMILIAS

INFORMÁTICA PARA EDUCACIÓN ESPECIAL

INFORMÁTICA PARA EDUCACIÓN ESPECIAL

ATENCIÓN EDUCATIVA PC.

ATENCIÓN EDUCATIVA PC.
ASPACE

AUMENTATIVA 2.0

AUMENTATIVA 2.0

BLOG DE APLICACIÓNS EDUCATIVAS

BLOG DE APLICACIÓNS EDUCATIVAS

ESCUELA CON CEREBRO

ESCUELA CON CEREBRO
Jesús Guillén

BLOG 9 LETRAS

BLOG 9 LETRAS

AUDICIÓN Y LENGUAJE

AUDICIÓN Y LENGUAJE



ACTIV, ADIVIÑAS, CANCIÓNS, CONTOS, DISFRACES....

ACTIV, ADIVIÑAS, CANCIÓNS, CONTOS, DISFRACES....
O que queiras para o teu alumnado

XOGAMOS COAS PALABRAS. PLANTILLAS

XOGAMOS COAS PALABRAS. PLANTILLAS

Día Internacional das persoas con Discapacidade.

Día Internacional das persoas con Discapacidade.
3 de Nadal

EDUCACIÓN INCLUSIVA

EDUCACIÓN INCLUSIVA

El periódico da discapacidade.

El periódico da discapacidade.
Semanal

A NOSA BIBLIOTECA

A NOSA BIBLIOTECA

DISCAPACIDAD MOTRIZ

DISCAPACIDAD MOTRIZ
Guía didáctica para la inclusión

COLECTIVO ORIENTA

COLECTIVO ORIENTA

GUÍA DE ATENCIÓN EDUCATIVA PARA D.M.

Guía de atención educativa para alumnos con discapacidad motriz from Eve Guzmán

ALUMNADO CON DM

ALUMNADO CON DM

PC y contexto escolar

PC y contexto escolar





Síndrome de Down

Síndrome de Down

LIBROS PARA EDUCAR EN VALORES

LIBROS PARA EDUCAR EN VALORES

LIM Libros Interactivos Multimedia

LIM Libros Interactivos Multimedia

BIBLIODIVERSIA. LITERATURA Y DIVERSIDAD FUNCIONAL

BIBLIODIVERSIA. LITERATURA Y DIVERSIDAD FUNCIONAL

AVALIACIÓN D.M.

AVALIACIÓN D.M.

XUNTA DE GALICIA. Discapacidades Motóricas

XUNTA DE GALICIA. Discapacidades Motóricas

XUNTA DE GALICIA

XUNTA DE GALICIA

CIE-10

CIE-10

DSM-V

DSM-V

GUÍA DE CONSULTA DSM-5

GUÍA DE CONSULTA DSM-5

EDUCACIÓN FÍSICA Y DISCAPACIDAD MOTRIZ

EDUCACIÓN FÍSICA Y DISCAPACIDAD MOTRIZ

EDUCACIÓN FÍSICA ADAPTADA. PRIMARIA

EDUCACIÓN FÍSICA ADAPTADA. PRIMARIA

FAMILIA, ESCUELA Y LIMITACIONES EN MOVILIDAD

FAMILIA, ESCUELA Y LIMITACIONES EN MOVILIDAD

Niños y niñas con PC.

Niños y niñas con PC.

Trastornos del neurodesarrollo

Trastornos del neurodesarrollo

NEE na Primaria. JEAN GROSS

NEE na Primaria. JEAN GROSS

REDINED

REDINED

Para descargar

Para descargar

Uso de las TIC para atender a la diversidad

Uso de las TIC para atender a la diversidad

UNESCO

UNESCO

AAVV.

AAVV.

GUÍA MULTIMEDIA

GUÍA MULTIMEDIA

Miguel Cardona Martín. Ed. Aljibe

Miguel Cardona Martín. Ed. Aljibe

ORDENADOR Y DISCAPACIDAD

ORDENADOR Y DISCAPACIDAD
SÁNCHEZ MONTOYA, R.

BASIL, SORO-CAMATS, ROSSEL

BASIL, SORO-CAMATS, ROSSEL

D.M. Aspectos psicoevolutivos y educativos

D.M. Aspectos psicoevolutivos y educativos

FEJERMAN y ARROLLO

FEJERMAN y ARROLLO
Neuropediatras

LECTURA CON CHISPA

LECTURA CON CHISPA
Javier Martín Betanzos

RETRÓN. QUERER ES PODER

RETRÓN. QUERER ES PODER
Amosa con ironía e humor a súa discapacidad

CUANDO ERA INVISIBLE

CUANDO ERA INVISIBLE

A historia persoal de Kenzaburo Oé

A historia persoal de Kenzaburo Oé
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARQUIVO DO BLOG

  • ►  20 (97)
    • ►  decembro 2020 (8)
    • ►  novembro 2020 (6)
    • ►  outubro 2020 (5)
    • ►  setembro 2020 (6)
    • ►  agosto 2020 (7)
    • ►  xullo 2020 (8)
    • ►  xuño 2020 (8)
    • ►  maio 2020 (12)
    • ►  abril 2020 (10)
    • ►  marzo 2020 (12)
    • ►  febreiro 2020 (5)
    • ►  xaneiro 2020 (10)
  • ►  19 (100)
    • ►  decembro 2019 (6)
    • ►  novembro 2019 (8)
    • ►  outubro 2019 (13)
    • ►  setembro 2019 (7)
    • ►  agosto 2019 (7)
    • ►  xullo 2019 (14)
    • ►  xuño 2019 (10)
    • ►  maio 2019 (13)
    • ►  abril 2019 (6)
    • ►  marzo 2019 (7)
    • ►  febreiro 2019 (5)
    • ►  xaneiro 2019 (4)
  • ►  18 (107)
    • ►  decembro 2018 (9)
    • ►  novembro 2018 (8)
    • ►  outubro 2018 (8)
    • ►  agosto 2018 (13)
    • ►  xullo 2018 (8)
    • ►  xuño 2018 (17)
    • ►  maio 2018 (8)
    • ►  abril 2018 (7)
    • ►  marzo 2018 (5)
    • ►  febreiro 2018 (12)
    • ►  xaneiro 2018 (12)
  • ►  17 (190)
    • ►  decembro 2017 (14)
    • ►  novembro 2017 (9)
    • ►  outubro 2017 (17)
    • ►  setembro 2017 (19)
    • ►  agosto 2017 (10)
    • ►  xullo 2017 (15)
    • ►  xuño 2017 (16)
    • ►  maio 2017 (15)
    • ►  abril 2017 (11)
    • ►  marzo 2017 (22)
    • ►  febreiro 2017 (20)
    • ►  xaneiro 2017 (22)
  • ▼  16 (529)
    • ►  decembro 2016 (21)
    • ►  novembro 2016 (22)
    • ►  outubro 2016 (11)
    • ►  setembro 2016 (21)
    • ►  agosto 2016 (10)
    • ►  xullo 2016 (51)
    • ►  xuño 2016 (41)
    • ▼  maio 2016 (42)
      • CONSELLOS PARA SER UN DOCENTE IMPACTANTE
      • INTELIXENCIA EMOCIONAL CON CANCIÓNS INFANTÍS
      • PROTOCOLO DE IDENTIDADE DE XÉNERO, INCLUÍDO NA ATE...
      • AVALIACIÓN E PROMOCIÓN EN PRIMARIA. NOVA ORDE DA C...
      • SÍNDROME DA PRIMEIRA NEURONA MOTORA OU SÍNDROME PI...
      • RAQUIS. DICCIONARIO
      • PROXECTO DIDÁCTICO PARA ALUMNADO CON PARÁLISE CERE...
      • ELABORACIÓN DE RÚBRICAS CON ÉXITO. 5 COUSAS QUE DE...
      • DESCUBRINDO A PARÁLISE CEREBRAL
      • FAMILIAS ANTE A PARÁLISE CEREBRAL
      • ORIENTADO AO PRIMEIRO ESLABÓN DA COMUNIDADE EDUCAT...
      • COUSIÑAS E XOGOS PARA ESTIMULAR A PSICOMOTRICIDADE...
      • GUÍA PARA FAMILIAS CON NENOS CON TRASTORNO ESPECÍF...
      • XORNADAS DE DIFICULTADES DE LECTOESCRITURA - 1 E 2...
      • SÍNDROME DE KLEEFSTRA
      • CALIDADE DE VIDA E NECESIDADES NOS NENOS E ADOLESC...
      • CONVÓCANSE AS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERI...
      • Manual para familias, profesores e coidadores que ...
      • ORIENTACIÓNS PEDAGÓXICAS PARA NENOS E NENAS CON PA...
      • TEÑO 99 PROBLEMAS E A PARÁLISE CEREBRAL SÓ É UN. V...
      • INCLUSIÓN DE TIC NA ESCOLA PARA ALUMNADO CON D.M.
      • CEREBRO MOTOR DO NENO PEQUENO. LE MÉTAYER
      • APRENDEMOS EN POSITIVO EN 20 PASOS
      • 10 SÍNTOMAS QUE AXUDAN A IDENTIFICAR A DISLEXIA PA...
      • O MIRAGE DE OSMAN, DE IDOMENI AO HOSPITAL LA FE DE...
      • PROTOCOLOS ( II ). CONSELLERÍA DE C.E. e O.U.
      • TODOS OS PROTOCOLOS XUNTOS ( I ). CONSELLERÍA DE C...
      • PROGRAMA DE ESTIMULACIÓN NO ALUMNADO CON ATRASO SI...
      • COMPRENSIÓN LECTORA DE PALABRAS TIPO TEST.
      • USO DAS TIC EN AUDICIÓN E LINGUAXE
      • AXUDAS INDIVIDUAIS PARA PERSOAS CON DISCAPACIDADE....
      • La pequeña oruga glotona. VÍDEOCONTO E ACTIVIDADES
      • ESTRATEXIAS PARA AUMENTAR O VOCABULARIO NO ALUMNADO
      • PARÁLISE CEREBRAL E DISCAPACIDADE INTELECTUAL
      • AGASALLOS PARA UN NENO OU NENA CON DISFUNCIONALIDA...
      • SÍNDROME DE SOTOS.
      • POR QUE O NENO CON AFECTACIÓN NEUROMOTRIZ NON DEBE...
      • GLUCOGENOSE. ENFERMIDADE DE CORI-FORBES. GUÍA INFO...
      • SÍNDROME DE SHPRINTZEN-GOLDBERG (SGS)
      • REAL DECRETO LEI 1/2013 E LEI GALEGA 10/2014 DE ...
      • REDUCIMOS A ESPASTICIDADE
      • INTERVENCIÓN DO PROFESORADO DE AL E PT AO LONGO DE...
    • ►  abril 2016 (80)
    • ►  marzo 2016 (53)
    • ►  febreiro 2016 (99)
    • ►  xaneiro 2016 (78)
  • ►  15 (118)
    • ►  decembro 2015 (29)
    • ►  novembro 2015 (28)
    • ►  outubro 2015 (17)
    • ►  setembro 2015 (23)
    • ►  agosto 2015 (10)
    • ►  xullo 2015 (11)

GRAZAS

GRAZAS

O contido deste sitio está destinado soamente a servir de información, e non debe ser interpretado como consello, diagnóstico ou tratamento, ou como un sustituto para a asesoría dos profesionais da saúde. Contacte co seu médico ou profesional da saúde para todas as súas necesidades médicas. Ao usar este sitio vostede acepta os Términos de uso.

Datos personais

Mª Teresa Rivas
Ver o meu perfil completo

LICENCIA

LICENCIA
Con tecnoloxía de Blogger.