GUÍA DE ATENCIÓN EDUCATIVA DE ALUMNADO CON D.M.
ESCALA DE OBSERVACIÓN PARA TITORES DE ALUMNADO CON D.M.
MOBILIDADE E DESPRAZAMENTO 1. Mantén o control da postura sentado. 2. Controla a cabeza ergueita. 3. Desprázase de forma funcional e autónoma, andando. 4. Desprázase con apoios. Indicar. 5. Desprázase con cadeira de rodas autopropulsada. 6. Desprázase con cadeira de rodas eléctrica. 7. Desprázase con cadeira de rodas axudado por outra persoa. 8. Sobe e baixa escaleiras de forma autónoma.
MANIPULACIÓN 9. Prensión dos útiles de escritura. 10. Presión sobre o papel. 11. Movementos coordinados das mans e brazos. 12. Usa adaptadores dos útiles de escritura. 13. Usa equipo informático estándar. 14. Usa equipo informático con periféricos especiais. Indicar
POSTO ESCOLAR 15. Usa pupitre adaptado ou específico. 16. O mobiliario está disposto dunha forma especial. 17. Está situado/a nun lugar especial dentro da aula. 18. Usa material didáctico adaptado.
COMUNICACIÓN 19. Exprésase oralmente. 20. Usa sistemas de comunicación aumentativa. 21. Recoñece símbolos, logotipos, imaxes. 22. É capaz de facer trazos e garabatos. 23. Fai trazos de forma coordinada. 24. Copia letras. 25. Fai clasificacións e seriaciones. 26. Le números. 27. Presenta problemas fono-respiratorio- articulatorios. 28. Ten intencionalidade comunicativa.
CARÁCTER XERAL 29. Controla esfínteres. 30. Obsérvanse problemas visuais, auditivos. 31. Existen crise convulsivas.
OBSERVACIÓNS:
FONTE: Consejería de Educación. Junta de Andalucía.