Tipo de adaptacións que podemos realizar na clase para actividades de escritura manuscrita, para minimizar as dificultades do alumnado con DM
- As preguntas abertas pódense adaptar para que sexan de elección múltiple.
- Facendo sinalizacións (marca, raia) que indique a resposta axeitada entre varias alternativas dadas.
- Unións con frechas: colocado distintas opcións na tarefa do alumnado que deberá ir seleccionando e relacionando as respostas correctas.
- Non debemos esixir copiar os enunciados ao noso alumnado con DM, nin nos exercicios nin nos exames; pasando, directamente, á resolución do problema ou a escribir a resposta.
- Debemos combinar cuestións orais con escritas (coas adaptacións expostas).
- Debemos reducir o número de exercicios, tendo en conta o seu ritmo e velocidade.
- Facer uso do procesador de textos, coa finalidade de:
- Facilitarlle a toma de apuntamentos na clase. Se o profesorado non segue o libro de texto podémoslle facilitar os propios apuntamentos do profesorado para seguir na clase a explicación subliñándoos e/ou marcando os aspectos relevantes. Tamén se lle pode facilitar os apuntamentos fotocopiados dalgún compañeiro/a, para iso o centro facilitará o uso da fotocopiadora para que tanto o alumno/a como o compañeiro/a que lle facilite os apuntamentos dispoñan deles na mesma xornada escolar.
- Minimizar as dificultades para utilizar materiais como regras, compás... pódese utilizar o ordenador con programas adecuados para realizar as actividades que requiren este tipo de actuacións.
FONTE: educa2madrid.org
Ningún comentario:
Publicar un comentario