Acceso ao
Centro Educativo. Posibles dificultades:
- Dificultades de maniobra: limitan a capacidade para acceder aos espazos e moverse por eles. Afectan as persoas que utilizan cadeira de rodas. É preciso prever espazos máis amplos que faciliten as maniobras que conleva esta axuda técnica.
- Dificultades para salvar desniveis: aparecen cando se quere cambiar de nivel subindo ou baixando, ou superar cualquera obstáculo.
- Dificultade de alcance: limitacións na posibilidade de chegar a obxectos.
- Dificultade de control: aparece como consecuencia da perda de capacidade para realizar accións ou movementos precisos cos membros afectados. Poden evidenciarse nas dificultades para o equilibrio e/ou manipulación.
ELEMENTOS
MATERIAIS (I)
ESPAZOS: Condicións físicas
para permitir o acceso para todos os alumnos
- Supresión de Barreiras Arquitectónicas - Acceso Universal:
- Ascensores
- Ramplas
- Barras en corredores e escaleiras.
- Disposición do mobiliario na aula
- Accesibilidade a outras dependencias (Laboratorios, Biblioteca, Aula de tecnoloxía).
- Adaptación dos WC
- Designar espazos para tarefas de apoio, estudo individual, realización de exámenes...
Adaptacións no baño
- n Lavabos:- Regulables na altura.- Que non teña pedestal.n Grifos : monomando
- n Ubicación dos espellos : regulación da altura
- n Xabrón:- Fixo na parede ou lavabo, con dosificador.n Inodoro:- Barras de apoio- Espazo para transferencia
ELEMENTOS MATERIAIS (II)
•
Adaptacións no mobiliario:
- Mesas e cadeiras.
- Ubicación
na aula: altura da pizarra, perchas, estanterías,…
- Adaptacións do material escolar.
- Atrís.
- Pasador de páxinas.
- Guante para facer pinza
Ningún comentario:
Publicar un comentario