A realización dos exercicios que preparamos para mellorar a atención, non nos asegura que se realicen de maneira correcta, nin que os nenos capten a información desexada. Polo que se fan necesarias unha serie de condicións mínimas por parte da persoa que tutoriza a realización destes exercicios.
1.- Unha correcta explicación.
2.- Adecuado ambiente de estimulación.
3.- Avaliación dos resultados obtidos.
4.- Constancia e métodos adecuados.
5.- Adecuado dialogo.
6.- Asimiliación dos obxectivos.
Unha vez establecidas as pautas para a realización das actividades para mellorar a atención xa podemos comenzar a xogar con este tipo de propostas:
CADERNO-DE-VACACIÓNS PARA ATENCIÓN 1-20.pdf
CADERNO-DE-VACACIÓNS PARA ATENCIÓN -21-40.pdf
CADERNO-DE-VACACIÓNS PARA ATENCIÓN -41-60.pdf
FONTE:
Pola igualdade de oportunidades, a visibilidade, a accesibilidade universal....... en educación ********* RECURSOS disfuncionalidade motora
PSICOMOTRICIDADE E MOTRICIDADE
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario