APRENDEMOS EN POSITIVO EN 20 PASOS

COMUNICACIÓN NEGATIVA
1.- Non grites
2.- Non comas rápido!
3.- Outra vez este cuarto está feito un desastre
4.- Canto tempo teño que esperarche?
5.- Onde crees que vas?
6.- Vas caer!
7.- Vas escorregar!
8.- Non corras!
9.- Estou a falarche!
10.- Termínao xa!
11.- Cantas veces teño que dicircho?
12.- Xa non se nin como falarche
13.- Estás xordo?
14.- Es un desastre, todo desordenado outra vez.
15.- Nunca o conseguirás con esta actitude
16.- É demasiado difícil para ti.
17.- Así non chegarás a ningún sitio.
18.- Sempre te estás pelexando cos teus irmáns.
19.- Es un mentireiro
20.- Mátasme a desgustos



COMUNICACIÓN POSITIVA

1.- Fala en voz máis baixa
2.- Mastica ben a comida
3.- Limpa o teu cuarto, por favor
4.- es hora de irnos, despídeche
5.- Afástache de aí. Báixache, por favor
6.- Ten coidado!
7.- Ten coidado onde pisas!
8.- Camiña amodo!
9.- Escóitame prol favor
10.- es hora de que termines isto, acabouse o tempo
11.- Feixe o que che estou pedindo, por favor
12.- Busquemos unha solución que nos guste a ambos
13.- Escóitame por favor.
14.- Podes ordenar a túa habitación, aínda está desordenada.
15.- Esfórzate máis , podes conseguilo.
16.- Téntao de novo, aínda non o conseguiches pero estou segura que o lograrás.
17.- Podes conseguilo pero debes cambiar de actitude, depende de ti.
18.- Ponme triste que che pelexes cos teus irmáns.
19.- Isto que acabas de dicir é unha mentira, trata de evitalas.

20.- Cando te portas mal síntome triste.

Ningún comentario:

Publicar un comentario