O noso alumnado permanece sentado entre o 60 e o 80% da xornada escolar (Instituto biomecánico de Valencia). Debemos ter en conta cando atendemos ao alumnado con discapacidade motora, a necesidade de aportarlle un posto escolar adaptado as súas necesidades que permita un bó posicionamento.
O equilibrio e a estabilidade na posición de sentados, permitirá mellorar considerablemente a coordinación óculo-manual; evitando posibles deformidades e futuras contracturas.
FACTORES A CORREXIR
- Apoio incorrecto dos pés.
- Posición do tronco.
- Apoio dos brazos.
- Monecas dobradas.
- Cabeza en posición incorrecta.
Hai que ter en conta que, a veces, con pequenas adaptacións ou adaptacións mínimas, artesanais, podemos acadar, unha mellor integración e normalización do alumno/a na aula.
RECOMENDACIÓNS PARA UNHA SEDESTACIÓN CORRECTA.
- Acadar unha simetría respecto ao exe corporal.
- Pés apoiados completamente.
- Pelvis pegada á parte posterior do plano do asiento, con apoio da zona lumbar ao respaldo.
- Ángulo recto na flexión das distintas articulacións: cadeira, xeonllo, nartelo.
- Asento ríxido, tapizado ou non, pero, non flexible.
- Cadeiras aliñadas e estabilizadas.
- Brazos sobre a mesa.
Fonte: María Cabillas Montado. EOE Cádiz
Ningún comentario:
Publicar un comentario