n  Alteración no aparello motor
n  Producida de maneira transitoria ou permanente
n  Debida a unha anomalía de funcionamento no:
¨ 
Sistema óseo-articular
¨ 
Sistema muscular
¨ 
Sistema nervioso
¨ 
En dous ou tres dos sistemas
n  Dase en graos variables
n  Limita algunhas das actividades que poden
realizar outros alumnos da súa mesma idade  
DATOS
QUE NECESITA COÑECER O PROFESOR
n  Que tipo de disfunción é? Progresiva,
estable?
n  Necesita algún tipo de medicación regular?
n  Que efectos, se os hai, terá na
resistencia física do alumno?
n  Deberíanse limitar algunhas actividades?
n  Que problemas se pueden presentar:
contracturas, ataques epilépticos...? Como tratalos?
    Que cantidade de axuda precisa o alumno?
CLASIFICACIÓN
   
DEFICIENCIAS
  MOTORAS 
 | 
  
NECESIDADES 
LIGADAS ÁS SEGUINTES VARIABLES: 
 | 
  
ADAPTACIÓNS de ACCESO 
 | 
  
RECURSOS PERSONAIS 
 | 
 
ORIXE CEREBRAL 
- Parálise Cerebral 
- Traumatismos
  craneo-encefálicos 
- Tumores 
-
  Infeccións e inflamacións cerebrais (meninxite, encefalite) 
-
  Accidentes vasculares. 
 | 
  
- Movilidade. 
- Manipulación. 
-
  Comunicación. 
 | 
  
ESPAZOS : 
-
  Eliminación de barreiras  arquitectónicas. 
-
  Disposición mobiliario do aula 
- Adaptación
  baños 
MATERIAIS: 
- Situación
  cadeira-mesa. 
- Adaptación
  material escolar. 
- Uso axudas
  técnicas. 
COMUNICACIÓN: 
- Forma de
  expresión: fala, xestos, uso dun SAAC. 
- Forma de
  sinalización. 
- Uso de axudas básicas ou técnicas. 
 ACTIVIDADES DA VIDA DIARIA: 
-Aseo. 
- Desplazamientos. 
-  Comida. 
 | 
  
- Coidador/a. 
-
  Fisioterapeuta. 
- Profesor de AL (*). 
- Profesor
  de PT(*). 
(*)AL: Audición e Linguaxe. 
(*)PT: Pedagoxía Terapéutica. 
 | 
 
Ningún comentario:
Publicar un comentario