n Alteración no aparello motor
n Producida de maneira transitoria ou permanente
n Debida a unha anomalía de funcionamento no:
¨
Sistema óseo-articular
¨
Sistema muscular
¨
Sistema nervioso
¨
En dous ou tres dos sistemas
n Dase en graos variables
n Limita algunhas das actividades que poden
realizar outros alumnos da súa mesma idade
DATOS
QUE NECESITA COÑECER O PROFESOR
n Que tipo de disfunción é? Progresiva,
estable?
n Necesita algún tipo de medicación regular?
n Que efectos, se os hai, terá na
resistencia física do alumno?
n Deberíanse limitar algunhas actividades?
n Que problemas se pueden presentar:
contracturas, ataques epilépticos...? Como tratalos?
Que cantidade de axuda precisa o alumno?
CLASIFICACIÓN
DEFICIENCIAS
MOTORAS
|
NECESIDADES
LIGADAS ÁS SEGUINTES VARIABLES:
|
ADAPTACIÓNS de ACCESO
|
RECURSOS PERSONAIS
|
ORIXE CEREBRAL
- Parálise Cerebral
- Traumatismos
craneo-encefálicos
- Tumores
-
Infeccións e inflamacións cerebrais (meninxite, encefalite)
-
Accidentes vasculares.
|
- Movilidade.
- Manipulación.
-
Comunicación.
|
ESPAZOS :
-
Eliminación de barreiras arquitectónicas.
-
Disposición mobiliario do aula
- Adaptación
baños
MATERIAIS:
- Situación
cadeira-mesa.
- Adaptación
material escolar.
- Uso axudas
técnicas.
COMUNICACIÓN:
- Forma de
expresión: fala, xestos, uso dun SAAC.
- Forma de
sinalización.
- Uso de axudas básicas ou técnicas.
ACTIVIDADES DA VIDA DIARIA:
-Aseo.
- Desplazamientos.
- Comida.
|
- Coidador/a.
-
Fisioterapeuta.
- Profesor de AL (*).
- Profesor
de PT(*).
(*)AL: Audición e Linguaxe.
(*)PT: Pedagoxía Terapéutica.
|
Ningún comentario:
Publicar un comentario