"O momento do deseño é onde o docente convírtese en
arquitecto de programacións accesibles e flexibles".
Cando falamos de presenza, participación e progreso de todos os alumnos, os docentes debemos pararnos a reflexionar e ser conscientes de que no deseño dos nosos modelos didácticos é onde está a clave para facelo posible.
O momento do deseño convértese en esencial para programar tarefas, actividades e exercizos que non supoñan unha traba para ningún dos alumnos. Deseñar modelos de traballo accesibles, alternativos, enriquecidos, flexibles e con niveis de execución variables.
Todo iso debe partir dun exhaustivo coñecemento de todos os potenciais e debilidades dos nosos alumnos, dos seus intereses e daquilo que os exclúe sistematicamente das actividades da aula.
No período das tecnoloxías de axuda, non podemos pasar por alto que o seu uso vai permitir chegar a ese deseño multifactorial que faga que todos e cada un dos alumnos participen na propostas da aula.
ANTONIO MÁRQUEZ. La rueda del DUA. recursos para derribar barrera a la participación
FONTE: Antonio Márquez. Si es por el maestro nunca aprendo
Ningún comentario:
Publicar un comentario