1. “Sei que saberás facelo"
Algunhas palabras teñen o poder de reconfortar e facernos sentir capaces de calquera cousa.“Creo en ti”, “non dubido que o conseguirás”, “vas logralo”.
2. “Por que non probas?"
”Coa nosa actitude positiva e próxima, lembrámoslles que confiamos neles e, sobre todo, que teñen a capacidade para crer e crecer.“Atréveste a probar?”, “e se o tentamos xuntos?”, “anímaste a facelo?”
3. “Encántame como es, encántame como fas isto"
Unha parte importante na construción da autoestima é a interacción con outras persoas. É bonito (e necesario) lembrarlles que cada un deles é único e especial. Na diferenza está o valor!.
É unha boa frase (en todas as súas variantes) para que os alumnos póñanse no lugar doutra persoa e así conducilos cara a un pensamento máis positivo e empático: “Crees que o teu compañeiro XXXX pensaría igual?”, “mañá volverías pensar o mesmo?”
5. “Canto te esforzaches!”
Así é como a motivación recae no camiño e non unicamente na meta final. Cando destacamos con palabras bonitas a dedicación que o puxeron nunha tarefa, fortalecemos eses comportamentos e actitudes positivas.
“Implicácheste moito no traballo de grupo”, “traballaches duro en iso”,“podes estar orgullosa, como te esforzaches!”...
6. " Hoxe estás moi contento!".
Necesitan aprender vocabulario emocional para entender o que están a sentir e poñer voz ás súas emocións. Só así logran identificar os seus sentimentos e compartilos. “Vexo que estás moi feliz”, “vexo que iso non che gustou”, “paréceme que estás enfadado.”
7. “Impórtame a túa opinión, que pensas sobre isto?”
Cando damos valor ás súas opinións, síntense reconfortados e satisfeitos. Isto tradúcese nuns beneficios inmediatos na convivencia nas aulas: os nosos alumnos móstranse máis receptivos e tolerantes, promovendose o diálogo entre eles.
Aínda que simples, estas frases ditas de forma consciente e no momento adecuado; conseguen xerar actitudes moi positivas nas nosas aulas e sacan a relucir o mellor que temos as persoas, esas calidades humanas únicas que nos fan especiais.
FONTE: Educación 3.0 Rocío López Valdepeñas es maestra especialista en innovación educativa y emprendimiento.
Ningún comentario:
Publicar un comentario