QUE SON AS DIFICULTADES NAS FUNCIÓNS EXECUTIVAS? 
As adaptacións poden axudar ao noso alumnado a manexar as dificultades no pensamento executivo e así poder progresar nas clases. Imos centrarnos en 4 pilares básicos.
As adaptacións poden axudar ao noso alumnado a manexar as dificultades no pensamento executivo e así poder progresar nas clases. Imos centrarnos en 4 pilares básicos.
1.- Planificación, horarios e rutinas na aula
- Exhibir os horarios, as instrucións, as regras na clase e as expectativas. Asegurarse de que estean visibles para o alumno.
 - Seguir unha rutina diaria que cambie o menos posible.
 - Prover cartafoles e un canasto con útiles escolares para que o escritorio do estudante mantéñase organizado.
 - Dar instrucións e asignar tarefas
 
2.- Proporcionar instrucións paso a paso e pedirlle ao alumnado que as repita.
- Utilizar frases que capten a atención como: “isto é importante sabelo porque…”.
 - Mencionar en voz alta as instrucións, as tarefas e os horarios.
 - Asegurarse de que o estudante entende o que ten que facer.
 - Proporcionar instrucións sinxelas e concretas tanto escritas como verbais.
 - Repetir en voz alta as instrucións, os deberes e os horarios.
 - Cualificar en base ao traballo que se completou e non eliminar puntos polo que está sen terminar.
 
3.- Presentación de novos conceptos/leccións
- Destacar as palabras e ideas importantes nas follas de traballo.
 - Dar un resumo breve da lección anterior antes de ensinar unha lección nova.
 - Permitir diferentes maneiras de responder preguntas, como encerrar nun círculo as respostas ou contestalas oralmente.
 - Proporcionar instrucións que describan os elementos dunha tarefa exitosa.
 - Notificar con anticipación cal será o formato do exame para que o alumnado poida enfocarse no contido.
 - Ofrecer ao alumnadoun resumo da lección.
 - Avisar (de ser posible) os cambios na programación.
 
4.- Desenvolver hábitos de organización e administración do tempo
- Utilizar de mapas mentais.
 - Axudar ao alumnado para crear unha lista de cousas por facer no día para dar seguimento ás tarefas.
 - Utilizar un caderno de tarefas.
 
FONTE: Understood. Dificultades de aprendizaje y atención

Ningún comentario:
Publicar un comentario