ADAPTACIÓNS NO AULA PARA DIFICULTADES NO PENSAMENTO EXECUTIVO

QUE SON AS DIFICULTADES NAS FUNCIÓNS EXECUTIVAS? 


As adaptacións poden axudar ao noso alumnado a manexar as dificultades no pensamento executivo e así poder progresar nas clases. Imos centrarnos en 4 pilares básicos.


1.- Planificación, horarios e rutinas na aula
  • Exhibir os horarios, as instrucións, as regras na clase e as expectativas. Asegurarse de que estean visibles para o alumno.
  • Seguir unha rutina diaria que cambie o menos posible.
  • Prover cartafoles e un  canasto con útiles escolares para que o escritorio do estudante mantéñase organizado.
  • Dar instrucións e asignar tarefas

2.- Proporcionar instrucións paso a paso e pedirlle ao alumnado que as repita.

  • Utilizar frases que capten a atención como: “isto é importante sabelo porque…”.
  • Mencionar en voz alta as instrucións, as tarefas e os horarios.
  • Asegurarse de que o estudante entende o que ten que facer.
  • Proporcionar instrucións sinxelas e concretas tanto escritas como verbais.
  • Repetir en voz alta as instrucións, os deberes e os horarios.
  • Cualificar en base ao traballo que se completou e non eliminar puntos polo que está sen terminar.
3.- Presentación de novos conceptos/leccións

  • Destacar as palabras e ideas importantes nas follas de traballo.
  • Dar un resumo breve da lección anterior antes de ensinar unha lección nova.
  • Permitir diferentes maneiras de responder preguntas, como encerrar nun círculo as respostas ou contestalas oralmente.
  • Proporcionar instrucións que describan os elementos dunha tarefa exitosa.
  • Notificar con anticipación cal será o formato do exame para que o alumnado poida enfocarse no contido.
  • Ofrecer ao alumnadoun resumo da lección.
  • Avisar (de ser posible) os cambios na programación.
4.- Desenvolver hábitos de organización e administración do tempo

  • Utilizar de mapas mentais.
  • Axudar ao alumnado para crear unha lista de cousas por facer no día para dar seguimento ás tarefas.
  • Utilizar un caderno de tarefas.
FONTE: Understood. Dificultades de aprendizaje y atención

Ningún comentario:

Publicar un comentario