ESCRITORA CON SÍNDROME DE DOWN LANZA SU PRIMER LIBRO. NOTICIAS

Chámase Diana, ten 30 anos, poeta e actriz colombiana. Nos últimos 10 anos escribiu diariamente, a man, máis de 20 cadernos que atesoura na súa casa.
O seu primeiro libro que acaba de publicar, titúlase : Anochecer. Está elaborado con 114 poemas que seleccionou dunha vasta obra que comenzou en 2010 cun verso así: 

" Respiraba el aire y tu alma que se eleva como el viento
sobre el mar, la arena y los sonidos más suaves.
Es la naturaleza que suena, llueve la flor, se crece para la vida".

"Cuando estoy sola y leo estoy en el viento. La lectura es mi paz, nadie me mira ni me toca, mi alma fluye" dice la poeta mostrando algunos de sus versos escritos a mano, cada uno etiquetado con un tema y la fecha en que fue escrito".

A súa nai, Martha Farardo, foi unha peza fundamental neste longo camiño e consciente de que a educación xogaría un papel importante no desenvolvemento de Diana, decidiu apostar polo mellor desde pequena.

" Aprendeu a ler aos catro anos. Eu quería que tivera unha boa vida, por iso intertín en educación desde que tiña oito meses"


FUENTE: "El Universal" e "El Tiempo".

Ningún comentario:

Publicar un comentario