MÁIS ACTIVIDADES DE MOTRICIDADE FINA

  • Proporcionar aos nenos obxectos e xoguetes con texturas diferentes. 
  • Nun recipiente con area buscar obxectos escondidos.
  • Colocar pinzas nun cordel. 
  • Sacar obxectos dunha caixa con ocos
  • Cunha culler levar azucar dun recipiente a outro.
  • Pulsar interruptores.
  • Abrir recipientes.
  • Meter moedas nunha hucha.
  • Facer colares de perlas e con pastas.
  • Botóns de diferentes tamaños para abrochar e desabrochar.
  • Facer guirnaldas.
  • Realizar punteado.
  • Rachado de papel cos dedos.
  • Facer encartados.
  • Facer trenza con lana.
  • Fiar colares.
  • Lixar.
  • Estampar.
  • Modelar con plastilina, masa, area, barro.
  • Encher figuras con diferentes materiais.
  • Facer exercizos de mans e dedos: golpeando a mesa, xogando aos monicreques con mans e dedos.
  • Pintar cos dedos utilizando témpera, auga, barro.
  • Pintar cos dedos, con: lapis de cera, témpera, barro,
  • Recortar con tesoiras.
  • Facer movementos de pinza cos seus dedos índice e pulgar.
  • Trasladar obxectos pequenos como: lentellas, garavanzos, sementes, alpiste, etc. dun prato a outro, só usando os dedos índice e pulgar.
  • Envolver obxectos pequenos en papel.
  • Enroscar tapas de distintos envases.
  • Facer chourizos de plastilina e cortalos coa tesoira.
  • Cortar seguindo unha liña recta, daquela oblicua ou inclinada.
  • Picar co punzón sobre a liña.
  • Tocar, apertar, sacudir, golpear, pellizcar, axitar, agarrar e soltar, palmear, fregar palmas e obxectos de diferentes texturas e tamaños.
  • Palmas e dedos unidos: diferentes combinacións de movementos. (enlazar, separar e unir dedos, separar palma, separar palma e dedos mantendo xemas unidas, acariñarse)
  • Teclear.
  • Escalar cos dedos.
  • Puño pechado: liberar dedo a dedo: contar
  • Dicir que si e que non cos dedos e as mans.
  • Subir unha escaleira imaxinaria pola parede cos dedos.
  • Apertar pelotas pequenas, pasalas dunha man a outra.
  • As mans abrázanse, escóndense, saúdanse, apértanse.
  • Lembrar continuamente á nena(ou) a toma correcta do lapis. Utilizar lapis triangular.
  • Engurrar papel e formar pelotas.
  • Facer trazos libremente sobre a area e/ou sobre a auga.
  • Realizar xestos coas mans acompañando a cancións infantís.
  • Virar as mans, primeiro cos puños pechados, despois cos dedos estendidos.
  • Enredar un lazo nun pau de madeira.
  • Pegar adhesivos: despegar os adhesivos e pegalas en lugares determinados ou libremente.
  • Formar torres con bloques.
  • Estirar gomas, elásticos...
  • Xogos con marionetas de dedos.



XOGOS DE MANS E DEDOS



  • Mover as dúas mans simultaneamente en varias direccións (cara arriba, cara abaixo, movemento circular......).
  • Imitar coas mans movementos de animais (león movendo as garras, paxaro voando?) ou de obxectos (aspas do muíño, hélices de helicóptero).
  • Abrir unha man mentres se pecha a outra, primeiro amodo, logo máis rápido.
  • Abrir e pechar os dedos da man, primeiro simultaneamente, daquela alternándoas. Ir aumentando a velocidade.
  • Xuntar e separar os dedos, primeiro libremente, daquela seguindo ordes.
  • Tocar cada dedo co pulgar da man correspondente, aumentando a velocidade.
  • "Tocar o tambor" ou "teclear" cos dedos sobre a mesa, aumentando a velocidade.
  • Coa man pechada, sacar os dedos uno detrás doutro, empezando polo meñique



FONTE: Mi profe de PT

1 comentario:

  1. Me encanta!!! una magnífica lluvia de ideas para proponer a profesionales y padres para integrar en el día de los peques

    ResponderEliminar