PSICOMOTRICIDADE E MOTRICIDADE

ORIENTACIÓNS PARA A ESTRUCTURACIÓN ESPACIO TEMPORAL NAS AULAS ALTERNATIVAS. ALUMNADO CON PLURIDISCAPACIDADE

Trátase dunha das guías que elabora o  CREENA para referente de consulta no proceso de deseño e creación dunha aula alternativa nun centro de Educación Especial.


ÍNDICE
1. Introdución
2. Creación dunha aula alternativa
2.1. Condicións xerais para a creación dunha aula alternativa
2.2. Estratexias para favorecer a orientación e mobilidade do alumnado no Centro.

3. Concepto de contorna e aplicacións educativas
3.1. Concepto de contorna
3.2. Proceso para deseñar a aula: estruturación do espazo en recunchos e obradoiros.

4. Adaptacións para favorecer a estruturación espacial na aula
4.1. Estratexias para favorecer a orientación e mobilidade do alumnado con discapacidade
 visual
4.2. Estratexias para favorecer a orientación e mobilidade do alumnado con discapacidade  motora.

5. Adaptacións para favorecer a estruturación temporal
5.1. Elaboración e uso de casilleiros
5.2. Estratexias para aprender a utilizar os casilleiros e calendarios
5.3. Outros tipos de calendarios

6. Exemplificación da organización do espazo en obradoiros
6.1. Obradoiro de percepción sensorial
6.2. Obradoiro de estimulación  motriz
6.3. Obradoiro de conto
6.4. Obradoiro de ordenador

7. Bibliografía
7.1 Bibliografía xeral
7.2 Bibliografía específica
FONTE: CREENA

Ningún comentario:

Publicar un comentario