Láminas con sonidos iniciais ou onomatopeias que conteñen os seguintes fonemas: /m/, /a/,/u/,/i/, /s/,/ sh/ que abarcan desde as frecuencias agudas ás graves. Son 2 láminas por cada fonema rexistrándose os resultados no protocolo adxunto.
PROGRAMA DE PRODUCCIÓN SINTÁCTICA PARA AFÁSICOS MODIFICADO (PPSAM)
Descripcion:
O Programa de Producción Sintáctica para a Afasia Modificado (PPSAM), está dirixido a mellorar a capacidade dos suxetos con afasia non-fluida e que amosa agramatismo cando realizan declaracións, fan peticións, preguntan ou conversan.
Este material contén tres elementos para utilizarse; manual de instruccións, libro con imaxes (ARASAAC) e protocolo de rexistro. Para o seu correcto uso é necesario traballar cos tres elementos á vez.
Este programa esta baseado no PPSA orixinal de Helm-Estabrooks e Nicholas, 2000.
Este material contén tres elementos para utilizarse; manual de instruccións, libro con imaxes (ARASAAC) e protocolo de rexistro. Para o seu correcto uso é necesario traballar cos tres elementos á vez.
Este programa esta baseado no PPSA orixinal de Helm-Estabrooks e Nicholas, 2000.
PROBAS DE AVALIACIÓN/ENTRENAMENTO DA LINGUAJE ORAL: SEMÁNTICA
Probas sinxelas para avaliar este componente da linguaxe. Preténdese, que este mesmo material poda ser utilizado para o entrenamento (estimulación ou reeducación).
Mª Carmen Pérez, autora do blog "aula PT", selecciona os pictogramas que normalmente utiliza e que ademáis, están baseados no vocabulario básico. Ao utilizar o mesmo material, para avaliar e exercitar, é máis doado levar un seguimento da evolución do alumnado, en cada un dos aspectos que se necesite traballar.
En cada aspecto proposto, inclúense láminas/lotos con pictogramas e fichas para rexistro e seguimento. Varias opcións para a realización das actividades, facendo uso dos pictogramas incluídos no anexo.
Contido:
– SEMÁNTICA 1: Vocabulario/campos semánticos.
– SEMÁNTICA 2: Cores. Conceptos básicos.
– SEMÁNTICA 3: Relacións (complementariedade, causa-efecto, semellanzas e diferenzas, opostos, perteneza a campos semánticos, análise, síntese, definición, descripción)
– SEMÁNTICA 4: Comprensión e execución de órdes. Narración oral, con e sen apoio visual. Identificación e comprensión de absurdos. Cerre gramátical.
PROBA DE AVALIACIÓN MOFOSINTÁCTICA
Para avaliar a morfosintaxe de nenos/as comprendidos entre 0-6 anos (EI). Non é unha proba obxectiva estandarizada, pois non se realizaron estudos estadísticos que demostren a súa fiabilidade e validez nunha mostra representativa da poboación escolar nesta idade. Sen embargo, sí foi pasada aleatoriamente a un número significativo de nenos/as comprendidos entre os 3 e os 6 anos, para comprobar que a prueba realmente valora aqueles aspectos morfosintácticos que propoñíamonos avaliar.
Este material foi concebido principalmente como unha ferramienta de traballo para os especialistas en Audición e Linguaxe, xa que o análise dos resultados proporciónanos unha visión moi clara do nivel morfosintáctico da linguaxe do alumnado. Ao mesmo tempo, tamén pode servir para orientar os aspectos que hai que ir traballando no aula a fin de axudar á intervención.
PROBA DE ARTICULACIÓN DOS SONS DA FALA
Descripcion:
Este material pretende ser de utilidade á hora de valorar a articulación del fala. Trátase dunha presentación de diapositivas, na que amósanse diferentes imaxes co fin de evocar produccións orais espontáneas e rexistrar posibles erros articulatorios.
Este material pretende ser de utilidade á hora de valorar a articulación del fala. Trátase dunha presentación de diapositivas, na que amósanse diferentes imaxes co fin de evocar produccións orais espontáneas e rexistrar posibles erros articulatorios.
OPOSICIÓNS FONOLÓXICAS : R-L , R-D , R-N , D-N , D-L , L-N
Descripción:
Completo caderno que recolle fichas para traballar as oposicións fonolóxicas: r-l , r-d , r-n , d-n , d-l , l-n. Inclúe folla de rexistro correspondiente a cada un dos items do material.