Pola igualdade de oportunidades, a visibilidade, a accesibilidade universal....... en educación ********* RECURSOS disfuncionalidade motora
PSICOMOTRICIDADE E MOTRICIDADE
▼
TAREFAS ACCESIBLES NOS TEMPOS DA PANDEMIA PARA FAMILIAS, ESTUDANTES E DOCENTES
Artigo de Antonio Márquez no seu blog "si es por el maestro...."
Tarefas accesibles en tempos do COVID-19
A actual situación de crise causada polo Coronavirus está a provocar que unha gran parte do alumnado que se recluíu nas súas casas estea a ter graves dificultades para acceder ao material de traballo que os docentes envían, dun xeito ou doutro, para continuar con esta especial e única “modalidade de escolarización”.
Ademais, gran parte do profesorado pode sentir a presión de ter que enviar unha cantidade determinada de tarefas para “xustificar” ante familias e xefes o seu traballo na casa. Desde esta perspectiva sería importante lanzar unha mensaxe de calma ao profesorado. É necesario entender que non temos que enviar gran cantidade de tarefas, senón tarefas de calidade.
E xa que o facemos deberiamos pensar que para o alumnado con NEAE, e calquera outro alumnado con preferencias de aprendizaxe non situadas nos modelos estándar, que xa tiña bastantes problemas cando o profesor-guía e apoio estaban á súa disposición, agora, esas dificultades para participar nas tarefas na casa deste novo formato están a acrecentarse.
Antonio Márquez compart con nos, unha achega para que, entre todos, podamos romper as barreiras, neste caso curriculares e dixitais, que o alumnado pode atopar na casa.
Por iso dividiu este artigo en tres partes:
Tarefas accesibles en tempos do COVID-19
A actual situación de crise causada polo Coronavirus está a provocar que unha gran parte do alumnado que se recluíu nas súas casas estea a ter graves dificultades para acceder ao material de traballo que os docentes envían, dun xeito ou doutro, para continuar con esta especial e única “modalidade de escolarización”.
Ademais, gran parte do profesorado pode sentir a presión de ter que enviar unha cantidade determinada de tarefas para “xustificar” ante familias e xefes o seu traballo na casa. Desde esta perspectiva sería importante lanzar unha mensaxe de calma ao profesorado. É necesario entender que non temos que enviar gran cantidade de tarefas, senón tarefas de calidade.
E xa que o facemos deberiamos pensar que para o alumnado con NEAE, e calquera outro alumnado con preferencias de aprendizaxe non situadas nos modelos estándar, que xa tiña bastantes problemas cando o profesor-guía e apoio estaban á súa disposición, agora, esas dificultades para participar nas tarefas na casa deste novo formato están a acrecentarse.
Antonio Márquez compart con nos, unha achega para que, entre todos, podamos romper as barreiras, neste caso curriculares e dixitais, que o alumnado pode atopar na casa.
Por iso dividiu este artigo en tres partes:
FONTE: Cedec. TRADUCCIÓN de Autor: Antonio Márquez
PANDEMIA. ENLACES DE ACTIVIDADES PARA DISFUTAR E APRENDER
LEYENDO LEYENDO, DISFRUTO Y APRENDO: BLOG DE PROMOCIÓN DA LECTURA. COMPÁRTENSE contos, fábulas, poesías, historietas, vídeos, PDF, actividades dixitais, ......
FONTE: Carmen Elena Medina
As clásicas sopas de letras, actividades de estimulación cognitiva para traballar a atención, adiviñas, cancións, chistes, contos, cuestionarios, vídeos,....., e mil formas máis de xogar aprendendo
FONTE: Chiquipedia.com
Laberintos, atención..............e máis actividades
FONTE: imagenes educativas
LA RECETA DESORDENADA de JÉSSICA RODRÍGUEZ PIÑEIRO (profe en Tomiño-PONTEVEDRA)
FONTE: Actiludis
FRANCESCO TONUCCI. VÍDEO.
O psicopedagogo italiano asegura que este encerro amosa "aínda máis" que a escola non funciona.
"Non perdamos este tempo precioso dando deberes" (F. Tonucci)
FONTE: El país
PANDEMIA. LA CULTURA EN TU CASA. ACTIVIDADES DIXITAIS PARA PÚBLICO INFANTIL
PANDEMIA. SOBRE SER ESTUDIANTE EN TIEMPOS DE COVID 19. vídeo
Do milloriño que vin ata agora.
FONTE: Pablo Yafe